!! تراوشات یک ذهن پریشان

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

!! تراوشات یک ذهن پریشان

پنهان شده ام پشت لبخندى که درد میکند...زمین...خمیازه ایى بکش به زیر پاى من..فقط همین

آری درد دارم، دردی جانسوز

بس کنید از حرف هایی که بوی بهار و شکفتن و شروع دوباره و امید می دهد! من نمی توانم خودم را با این حرف ها گول بزنم و صورتم را با سیلی سرخ کنم و رل عاشقانه بازی کنم. برای من این بهار با پاییزش فرق ندارد،اردیبهشتش با اردیجهنم فرقی ندارد،برای من که به ته خط رسیده ام فقط آرامش این دل پر آشوب مهم است نه تغییر فصل و نه نم باران و نه گنجشگ های روی درختان و نه بوی نان داغ و نه سفر و نه جنس مخالف و ..

نظرات 1 + ارسال نظر
54 1396,07,01 ساعت 18:31

الماس حاصلِ فشارِ بیش از حد است...
فشارِ کمتر ، بلور !
کمتر از آن زغال سنگ !
اگر باز هم فشار کم شود حاصل چیزی جز سنگواره ساده و ... نخواهد بود!
فشار می تواند شما را به موجودی ارزشمند بدل کند
موجودی شگفت انگیز ، کاملا زیبا و محکم...
مثل تو :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد